luni, 28 ianuarie 2019



Baladă-chiot-doină”

Adună-mă şi poartă-mă prin mine, umbră a neiertării pătimaşe!
Viscolul ororii de atingere, mi-a sfâşiat calea spre căile lui, lui…
Port în glas, mărgăritare şlefuite de versul somnambul,
Nu mai percep de ce mâine pare ieri-ul zidit de viu, ca el, el…


Opriți-vă din întrebări, îngeri ai tainelor celeste, auzindu-mi balada sugrumării,
Chiuţi, demoni ai înnecului, ca să vă cunosc armele ce mi l-au ferecat, …l-au…

Alcoolul cu gheaţa galaxiilor populate prin găuri de bruiaj al sinelui,
Mă şerpuieşte prin colbul drumului de ţară cu pândă prin pietrele ca el, el…


Ce oază a neliniştilor îl adâncește sihastru printre luxurile speriate?
Cum să-i editez pelicula încâlcită în alergări astmatice spre focul lui, lui-lui-lui-lui-lui-lui-lui…
Lui… lui-lui-lui-lui-lui-lui-lui…


Diana Ciugureanu-Zlatan_ 27 iulie 2016 _ 02.00 _

https://web.facebook.com/diana.lunguzlatan/posts/1174132412636843


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu