miercuri, 27 noiembrie 2013

Sufletele dragi mă învață Ruga adevărată

Eram, aseară, atât de singură și totodată ajutată telepatic, de sufletele dragi, în încercarea de a lua o decizie contra firii mele... Oricum, știam că doar de Dumnezeu, va depinde salvarea mea. Deci, va fi spre binele meu. Atât că, rostind Rugăciunea Tatăl Nostru, m-am pomenit a fi în alte dimensiuni, vocea mea rostea total diferit orice crâmpei, deoarece redescopeream, pentru mine, ideile de aici. Bunăoară, PÂINEA CEA DE TOATE ZILELE, am perceput-o ca pe hrana spirituală necesară sufletelor noastre, doar pâinea adevărată este IUBIREA, BINELE, ADEVĂRUL, FRUMOSUL, FERICIREA, ARMONIA, COMUNIUNEA... Și m-a fericit șiroiul de lacrimi ale intensității legăturii mele cu Credința, cu Aplecarea Cerului către sufletul meu, strâmtorat să se zbată în căutări de a continua viața pe Pământ... Doar abia am început să mi-o construiesc, să o gust în cele mai înălțătoare zile de împlinire... Și decizia am luat-o din răsputeri, azi dimineață, m-a susținut și o Distinsă Doamnă și Minunată autoritate în domeniu. Atât că, circumstanțele mi-au jucat festa, în alianță cu cele câteva procente lipsă... Așa și nu am reușit să zic „da”. Astfel, toată ziua am rezistat unor atacuri nemiloase din partea unor persoane care le distrugeau și pe altele, ca și acestea să mă debusoleze... Bine, conștientizez ororile care au fost oportunități de evoluare spirituală exemplară, în cartea Viața după Viață de iubita prietenă Doamna Lumină Silvia Bya Urlih ... Bine, am rezistat și de această dată și mi-am revedicat dreptul la a sta și mai intens de vorbă cu mine și cu cele Sfinte. Dacă voi trece peste firea mea, dacă mă voi autodepăși, păi tot Rugăciunea mă va fortifica. Și să Vă mai spun o descoperire: am început să simt că mă rog cu inima, datorită unui suflet iubit, apărut recent în viața mea, care dorește dragoste și căldură și se simte responsabil pentru ceea ce voi decide, în comun cu el, ca ales al inimii... I-am promis că soluționez, că voi acționa întru a evita pericolele, că va fi totul bine. Doar ce lecție de Rugă fierbinte am învățat aseară tocmai de la mine... Și știți ce gânduri am mai rostit printre lacrimile Revelației Credinței? Unul era: Doamne, Îți mulțumesc pentru că mă ții în viață, pentru că iubesc viața, pentru că știu că mai am încă atât de mult de trăit, pentru că Viața continuă ca Dar întru Fericire! Se știe că Dumnezeu vrea să ne știe fericiți. Doar fericită sunt și voi fi, încredințându-mă în Voia Lui, în Iubirea Lui, în Mântuirea pe Pământ, în Împărăția și Puterea, și Slava, a Tatălui și a Fiului, și a Sfântului Duh, acum și pururea, și în vecii vecilor, Amin! _ Diana Zlatan _ 27 noiembrie 2013 _ 20:05 _

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu