vineri, 9 ianuarie 2015




Pacea pe cal alb

Te-am întâlnit abia când ți-am dat foc.
Te văd abia când nu ne mai vedem de atâta dor.
Te cânt abia când nu mai aștept cuvinte.
Te chem abia când te izgonesc în liberatea-ți.
Te aleg abia când renunț la cucerire.
Te iubesc abia când devenim copii.
Ne cunoaștem abia când ne alinăm sufletele.

_ Diana Zlatan-Ciugureanu _ 9 ianuarie 2015 _ 23:07 _




  • Valentina Graur Lazarencu Te-am întâlnit abia când ți-am dat foc. Fenominal! Eşti genială, recunosc, draga mea. Ceţe mai înalte preţuiri!  
  • Diana Zlatan-Ciugureanu Reverențe, incredibilă poetă și prietenă! Mă alinați și mă încurajați enorm!
  • Boureanu Georgeta Frumos la superlativ!
  • Diana Zlatan-Ciugureanu Vă mulțumesc enorm!
    2 minute · Îmi place · 1
  • Boureanu Georgeta Cu drag! Esti o tinara foarte talentata! Iti doresc sa ai o noapte linistita cu pace in suflet!
  • Diana Zlatan-Ciugureanu Reverențe, stimată D Boureanu Georgeta! Sunteți un suflet cald și Vă doresc tot ce estemai bun!
  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu