sâmbătă, 1 decembrie 2012


Iasomie

Visam cum ne înecam,
Unul pe celălalt
În flori de iasomie.

La început florile
Ne-au fost lumină
Ca să ne recunoaștem după atâta așteptare,
Apoi,o rază de lună le-a adunat
Și ne-am pomenit
Într-un pat de petale,
Ca să ne revenim, după atâta căutare.

Căldura inimilor noastre
A prins coajă de flori
Și ne-a unit într-o sferă
Mai albă ca fericirea,
Mai ușoară ca zborul,
Mai curată ca iertarea,
Mai înlăcrimată ca dorul.

Visam și te strigam,
Și tu ai apărut.
Cu iasomii la spate.
Nebuni, ne-am legat
Cu două cununi,
Împletite în grabă
Din florile rupte de tine.

Acum, sunt o iasomie
În bătaia grindinei.
Cine oare îngână, din Cer,
Balada trădătorilor
De sine?



5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc mult, este primul comentariu și cât de încurajator!!!!!

      Ștergere
    2. Şi mai ales din partea Dvs, D-le Mihail Ciupercescu! De nivelul Dvs suprem de măiestrie, m-am convins în urma revelaţiilor din timpul lecturii poeziilor Dvs!

      Ștergere
  2. Talentata jurnalistă Corina Cojocaru a anunţat, pe blogul său, fără să ştiu şi eu, despre apariţia cărţii mele de debut. Superb anunţ: http://corinacojocaru.wordpress.com/2012/11/19/colega-mea-si-a-facut-o-carte/

    RăspundețiȘtergere
  3. În cartea "monolog în miraj", remarcabilul savant şi scriitor, Ion Ciocanu, a intitulat prefaţa "O altă iasomie". El afirmă, în acest context: "Însă Diana Lungu-Zlatan ne propune o altă viziune asupra florii menite să simbolizeze plenar albul imaculat , puritatea desăvârşită şi pomenita deja putere de seducţie . În urma unui concurs nefast de împrejurări ale vieţii , sugerate de autoare ingenios (şi dureros!) , eroina lirică a poeziei sale ajunge "o iasomie/ În bătaia grindinei" şi aşteptata de noi, împlinire a destinaţiei splendidei flori e pusă la o foarte grea încercare... "

    RăspundețiȘtergere